Indul az Év Boltja 2018!

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország meghatározott szempontok szerint legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit, illetve, hogy a vásárlóbarátság, az árukínálat, a fenntarthatóság, a szolgáltatások színvonala, az üzlet belső kialakítása, különleges megoldásainak és szolgáltatásainak figyelembevételével felhívja a figyelmet a legkiemelkedőbb kereskedelmi egységekre.

A pályázatokat 2018. március 9-ig, 18 óráig várjuk!

A versenyre 10 főkategóriában nevezhetnek üzletek, illetve az azokat működtető láncok.



Újdonság idén, hogy külön főkategóriával várjuk a benzinkúti shopok nevezéseit!
A beadott pályaműveket részben a kereskedelemben, illetve az FMCG-gyártói szektorban ismert és elismert szakemberekből és kreatív, illetve kommunikációs szakemberekből álló zsűri, részben pedig az Élelmiszer Online-on zajló közönségszavazás keretében, a tágabb értelemben vett FMCG szakma képviselői és a vásárlók értékelik és díjazzák. A versenyre pályázhat minden Magyarországon, a nevezési időszak alatt működő kisebb-nagyobb, elsődlegesen élelmiszert, illetve egyéb FMCG-terméket forgalmazó kiskereskedelmi egység üzemeltetője.

A nevezéseket folyamatosan várjuk!

Az online közönségszavazást a nevezési határidő lezárása után, az Élelmiszer online felületén rendezzük meg, ahol 2018. áprilisáig lehet értékelni a versenyre beérkezett boltokat.
A nevezés ingyenes, egyetlen feltétele az elektronikus nevezési űrlap kitöltése és a dokumentációk feltöltése.

A verseny menete:

•    nevezési határidő: március 9.
•     Nevezés ITT>>>
•    online zsűrizés: március 23 – április 3.
•    személyes zsűrizés: április 5.
•    díjátadó: április 26.

FŐDÍJAK

Minden kategóriában egy arany díjat ítélünk oda, de a zsűri fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban, ha úgy látja jónak, akár több díjat is odaítéljen, illetve arra is, hogy bizonyos díjakat ne osszon ki.
A nyerteseket bemutatjuk az Élelmiszer szaklapban és az Élelmiszer Online-on. Az adott kategória nyertese használhatja „Az Év Boltja 2018” címet a kommunikációjában és üzleteiben „Az Év Boltja 2018” logót.
A verseny szakmai zsűrije fenntartja a jogot, hogy a beérkezett anyagok alapján, a pályamunkák ismeretében kiossza  "Az év kiskereskedelmi lánca" díjat.

KÜLÖNDÍJAK

1.) Közönségszavazás

A közönségszavazás során összesen egy díjat adunk az összes kategóriába érkezett nevezések közül annak, aki az interneten a legtöbb szavazatot kapta.

2.) Az Év Boltja 2018 NÉBIH különdíj

Az Év Boltja 2018 verseny szakmai partnereként a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal különdíjat ajánlott fel azoknak az üzleteknek, amelyek a helyi termékek népszerűsítését is fontosnak tartják.
Az alábbi értékelési szempontok megadását kérjük a különdíjra pályázó kereskedelmi egységektől:
- a teljes élelmiszer szortimentre vetítve hány százalék a hazai előállítású termékek aránya;
- az alábbiak közül mely termékkategóriákban és milyen arányban érhetőek el hazai előállítású termékek:
•    kenyér és pékáruk,
•    tej és tejtermékek,
•    friss zöldség és gyümölcs,
•    zöldség és gyümölcs konzervek,
•    hús és húskészítmények,
•    tojás,
•    étolaj és zsiradékok,
•    alkoholtartalmú és alkoholmentes italok,
•    édességek

- kérjük megadni, hogy a fentieken kívül van-e olyan élelmiszerkategória, amelyben nagyobb arányban vannak jelen a hazai előállítású termékek a külföldihez képest.
A különdíjra pályázók esetében a NÉBIH fenntartja a jogot, hogy a pályázatban foglalt információk hitelességéről – a különdíj nyertese/nyertesei esetében – meggyőződhessen.

3.) Az Év Boltja 2018 Élelmiszer szaklap friss áru különdíj

A tavalyi évhez hasonlóan az Élelmiszer szaklap idén is különdíjjal jutalmazza a nevező üzletek friss áru termékeinek (pékáru, húsáru, zöldség-gyümölcs, tejtermékek) választékát, kihelyezését, speciális megoldásait, különleges termékeik jelenlétét a teljes kínálatban.

Kritériumok a különdíjhoz:

•    Az üzlet teljes árukínálatából milyen arányt képviselnek összességében a friss áruk százalékos arányban?
•    A friss árukon belül milyen arányt képviselnek (%-ban) a pékáruk, húsáruk, zöldség-gyümölcs, tejtermékek?
•    A friss áruk minőségének, frissességének megőrzése érdekében milyen kihelyezést alkalmaznak az üzletben?
•    Vevői tájékoztatás eszközei: pl. a származási hely megjelölésén túl egyéb, a friss árukra vonatkozó információkat alkalmaznak-e?


(forrás: Élelmiszer Online)

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hírlevél regisztráció

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél