hirdetés
hirdetés

Magyar márka az első a jegestea piacon

Az hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót az idén 5. születésnapját ünneplő, fiatal magyar brand, a XIXO.

hirdetés

A többszörös Magyar Brands és Superbrands díjas ital márka a jeles alkalmat a legnagyobb hazai élsportolókkal készült kampánnyal – melynek részeként egy látványos reklámfilm is készült – és Magyarország egyik legnépszerűbb előadóművészének koncertsorozatával ünnepli meg, mely alkalomból limitált szériás, egyedi dizájnnal ellátott zöld teát is piacra dobott.



5 évvel ezelőtt indult hódító útjára a HELL ENERGY Magyarország Kft. márkája, a XIXO, és azóta is egyre nagyobb népszerűségnek örvend.

Az AC Nielsen Piackutató Kft. mérései alapján a száz százalékban magyar brand jegesteái már 2017-ben piacvezetői pozíciót szereztek a legnagyobb súlyú kereskedelmi csatornában. 2018 első trimeszterében pedig már a teljes magyar kiskereskedelmi hálózatban mind darabszám, mind volumen (liter) alapú eladásokat tekintve a XIXO az első számú brand. (Forrás: AC Nielsen).

A siker, vagyis a XIXO jegesteák népszerűségének titka a kiváló minőség iránti elkötelezettségben rejlik, valamint abban, hogy folyamatosan bővülő portfólióját elérhető áron kínálja fogyasztóinak, mellyel egyre szélesebb körben tudja kiszolgálni a vásárlói igényeket. A XIXO jegesteái és szénsavas italai tavaly szeptembertől már az iskolai büfékben is kaphatók, hiszen a termékek nem tartoznak a Neta törvény hatálya alá, mivel energia- és cukortartalmuk a megengedett határértéken belül helyezkedik el.



A XIXO szívügye a tehetséges magyar sportolók támogatása, éppen ezért idei reklámkampányában olyan kiváló sportolókkal dolgozott együtt, mint Szász-Kovács Emese olimpiai bajnok párbajtőrvívó, Lékai Máté, Mikler Roland és Ligetvári Patrik, a Telekom Veszprém és a magyar válogatott kézilabdázói, Hosnyánszky Norbert olimpiai bajnok vízilabdázó, valamint Märcz Tamás, a Magyar Férfi Vízilabda válogatott szövetségi kapitánya. A márka nem titkolt célja ezzel is szimbolizálni termékeinek prémium minőségét – az együttműködés mintegy párhuzamot von a kiváló sportolók nemzetközi szinten elért eredményeik és sikerességük, valamint a hazai márkaként a XIXO által rövid idő alatt elért sikersztori között.*



A magyar márka úgy döntött, a sportszponzoráció mellett idén először a zenei platformon is megszólítja a fogyasztókat és a márka termékeinek kiváló minőségét tovább erősítve, együttműködésre lépett a magyar zenei élet egyik legkiválóbb alakjával.

 „Kevés olyan művész van ma Magyarországon, akit több évtizeden át, korosztálytól függetlenül rengetegen szeretnek, tisztelnek és követnek. Kovács Ákos ezen személyek egyike, aki idén töltötte be az 50. életévét és ennek megünneplését nem is tervezhette volna stílusosabban, mint egy koncertturnéval. A XIXO is a neves esemény mellé állt és legújabb termékét, a Citrus Green Tea

Zerot egyedi, Ákos50-es köntösbe bújtatta. A limitált kiadású dobozon szereplő képeken végig követhető a zenész 30 éves pályafutása, amely a készlet erejéig lesz kapható majd a teljes Spar, Auchan és Metro hálózatban, valamint a független kisboltokban.” – mondta el Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.




*A gyönyörű snittekből álló, közel 1 millió megtekintésnél járó egy perces reklámfilm, a forgatás és a kampányhoz készült képek fotózásának kulisszái mögé az alábbi linkekre kattintva tekinthetnek be.

Reklámfilm:

 


Forgatás werk:


Fotózás werk:

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél