hirdetés
hirdetés

Online bolt? Van tartalék a hagyományosban!

Újságíróként, néha úgy érzem magam az Anuga-n, mintha kibic lennek, hiszen a kiállítók és látogatók üzleti tárgyalásaikra koncentrálnak, nekem viszont jut időm arra, hogy a kísérő programok gazdag kínálatából válogathassak. Tudósítónk jelenti Kölnből:

hirdetés

Kedden az E-élelmiszerkiskereskedelmi kongresszus kínált fontos információkat a Rheinsaal rendezvényteremben. Mintegy százötvened magammal ültem be a reggeli kezdésre, de közben nőtt a létszám. A program délután fel hatig tizenhét előadást és két pódiumbeszélgetést ígért.

A témát Elena Bergmann, a berlini POSpulse cég marketing es PR vezetője vezette fel. Három éve alakultak, vásárlási szokások kutatására. Úgy látszik, amilyen gyorsan változik az élelmiszer-kiskereskedelem, olyan hamar nőhet fel egy új vállalkozás.

Fotó:anuga.com
Fotó:anuga.com

A nemet élelmiszerpiacon az Amazon megjelenésének hatásairól kiemelte:

„Az online szolgáltatok nagy kínálata ellenére élelmiszert és italt túlnyomó reszt hagyományos boltokban vesznek az emberek. Akik mar vásároltak online, azok többször is rendelnek. A hagyományos kiskereskedelem mindenek előtt azáltal elvez előnyt, hogy a vevő által keresett áru azonnal rendelkezésére áll, es nem kell szállítási időpontokhoz alkalmazkodnia. Azon kívül a hagyományos boltok meg rendelkeznek tartalékokkal a szolgáltatásokkal, atmoszférával és a digitalizálódás kihasználásával kapcsolatban“.

A témáról bővebb kongresszusi beszámolót az Élelmiszer szaklap következő számában közlünk.

Érdekes statisztikát kaptam Christine Hackmanntol, az Anuga sajtófőnökétől: A legtöbb cég, 3 866 az általános élelmiszer kategóriában állít ki. Utána következik a hús 907, ital 576, mélyhűtött termek 563, tejtermek 418, kenyér és sütőipari termékek 389 standdal. Legkisebb a friss élelmiszerek kínálata, 126 vállalkozással.

Bajai Ernő
a szerző cikkei

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél