hirdetés
hirdetés

Új vezérigazgató a METRO AG élén

A magyar tapasztalatokkal is bíró Philippe Palazzi 2015 júliusától tagja a nagyvállalat felsővezetői körének.

hirdetés


A cégcsoport részvényesei tavaly februárban úgy döntöttek, hogy két részre osztják a céget, hogy a két független vállalat még koncentráltabban tudjon saját területeivel foglalkozni.

A döntés szerint létrejött egy vezető nagykereskedelmi és élelmiszer-szakértő cég, továbbra is METRO márkanév alatt, illetve egy, a szórakoztató elektronika terén európai piacvezető cég, CECONOMY néven.

Az így még inkább megerősödött cégcsoport azóta folyamatosan fejlődik, most pedig új vezérigazgatóval folytatja tovább.

A 47 éves Philippe Palazzi 20 éve dolgozik a METRO Csoportnál, ez idő alatt több ország leányvállalatáért is felelős volt, többek között Franciaországban, Portugáliában és Spanyolországban. Különböző pozíciókban kamatoztatta tehetségét, korábban az olasz áruházláncot vezette sikeresen, a magyar METRO Nagykereskedelemnek pedig beszerzési vezetője volt.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél