hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
1. lépés - A kosár áttekintése
Cím / tétel
Egységár
Darab
Összesen
Törlés
Gyógyszerkommunikációs Konferencia - Adat. Tudás. Jövő. - Csoportos jelentkezés 3 főtől: 39 900 Ft + áfa / fő (Vásárláskor adja meg a db számot!) 50 673 Ft 50 673 Ft
Áraink az áfát tartalmazzák.
Összesen: 50 673 Ft
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.