A sikeres program folytatódik

Lidl Beszállítói Akadémia 2017

A Lidl Magyarország 2013-ban indította az évről-évre  látványos eredményeket hozó, azóta is futó beszállítói programját. A kezdeményezés célja, hogy a Lidl választékában minél nagyobb számban képviseltessék magukat a hazai termékek. A program kiterjesztéseként 2016-ban egy új programmal – a Lidl Beszállítói Akadémiával – jelentkezett a kiskereskedelmi lánc. A tavalyi rendezvényeken a Lidl a food termékkörökre fókuszált, idén a lánc a magyar föld termékei és a hazai hús mellett a non-food termékek gyártói felé is nyit.

hirdetés

A Lidl Beszállítói Akadémia első, sikeres éve a decemberi, bázistermékeket előállító gyártók számára rendezett összejövetellel lezárult. A négy, különböző vidéki helyszínen tartott, adott termékkörök – friss áruk, vitalitással kapcsolatos termékek, impulzív vásárlást generáló árucikkek, bázistermékek – köré, vidéki helyszínekre szervezett tematikájú rendezvényen mintegy 220 hazai vállalkozás, potenciális beszállító partner vett részt. A sorozat eseményein a résztvevők az adott területre fókuszáló előadásokat hallhattak szakmai szervezetek képviselőitől és más szakértőktől a piaci helyzetről, lehetőségekről, trendekről, közelebbről megismerkedhettek a diszkontlánc szervezeti felépítésével, működésével, alapelveivel, valamint személyesen egyeztethettek az áruházlánc beszerző munkatárasaival a beszállítói együttműködés lehetőségeiről, részleteiről. A rendezvények mellett a Lidl egy éven át az élelmiszer szaklapban, önálló rovatban hasznos információkat osztott meg a Lidllel kialakítandó partnerség iránt érdeklődő hazai gyártókkal. Az eredményes kapcsolatfelvétel után a Lidl folyamatosan tárgyal az együttműködés részleteiről a potenciális partnerekkel.

A Lidl magyar beszállítói programja, a partnerek körének bővítése 2017-ben is folytatódik, épp úgy, mint a Beszállítói Akadémia, amely idén négy rendezvényen várja a hazai food és non-food területen tevékenykedő gyártókat.

 A LIDL BESZÁLLÍTÓI AKADÉMIA RENDEZVÉNYEI – 2017

 

SZÉPSÉG NAP – MÁJUS 4.

A rendezvényre a következő termékkörök előállításában tevékenykedő gyártók jelentkezését várjuk: Hajápolás; fürdő, tusfürdő, szappanok; krémek, tejek, dekoratív kozmetika; dezodorok, illatszerek, parfümök, after shave; fogápolás, borotválkozó szerek; naptejek; babykozmetika

Jelentkezés a rendezvényre itt >>>

 

A HAZAI FÖLD TERMÉSEI – JÚNIUS 20.

Ezen a Lidl a rendezvényen a magyar föld terméseivel, zöldségekkel, gyümölcsökkel, magvakkal foglalkozó, ezekkel dolgozó termelőket, gazdálkodókat, szakembereket várja.

 

TISZTASÁG NAP – SZEPTEMBER 20.

A találkozóra az alábbi termékkategóriákban aktív hazai beszállítókat hívja kapcsolatfelvételre a Lidl: Mosóporok, -tabletták, folyékony mosószerek, öblítők; tisztítószerek, takarítószerek, mosogatószerek; aerosol, légfrissítők; papírók, vatták; szivacsok, törlőkendők (nedves és száraz); higiénia felnőtteknek és gyerekeknek; fóliák, szűrőlapok, tasakok, egyszer használatos edények; elemek, lámpák; gyertyák, szenek, kenőanyagok; táskák; harisnyák, zoknik; egyéb háztartási cikkek.

 

A MAGYAR HÚS ÍZEI – NOVEMBER 7.

Erre a rendezvényre – a tenyésztéstől kezdve a végső feldolgozásig – a hazai húsipar minden ágazatának (marha, sertés, baromfi stb.) képviselőit várja ismerkedésre a Lidl.

 

A Lidl Magyarországon

Indulás: 2004, 12 bolttal
3 logisztikai központ (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós)
Jelenleg 165 üzlet
Közel 4000 munkatárs

 

 

Lidl beszállítói program
Indulás: 2013. március

A program célja: még több magyar termék bevezetése, együttműködés több hazai beszállítóval.

 A „Lidl a magyar beszállítókért” program számokban

A programnak köszönhetően az üzletlánc az elmúlt két és fél évben megduplázta a magyar beszállítóinak számát. 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, jelenleg több mint 400 magyar partner termékei találhatók a Lidl polcain. A program indulása óta 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a szortiment, a hazai áruk forgalma 45 százalékkal magasabb, mint a program indulásakor. A Lidl Magyarország áruházaiban jelenleg 60%-os a magyar termékek aránya.

Külpiaci eredmények

Egy éve: 117 magyar beszállító 289 terméke 12 európai országba a Lidl hálózatán keresztül.
Jelenleg 135 hazai gyártó több mint 400 féle terméke jut el 12 európai országba.

hirdetés
hirdetés