hirdetés
hirdetés

Hátrányos helyzetű gyerekek álmainak megvalósulását támogatta a Lidl

Sikeresen zárult a Lidl Magyarország Gyermeknapi Verslánc kampánya, melynek eredményeképpen az áruházlánc 1 millió forinttal támogatta hátrányos helyzetű gyermekek álmainak megvalósulását. A kezdeményezés keretei között, a Nemzetközi Gyermeknapon a Lidl áruházaiba betérő valamennyi gyermeket almával, müzli szelettel és egy egyedi, verses kifestővel is megajándékozott a vállalat.

hirdetés

Vasárnap ért véget a Lidl társadalmi felelősségvállalási kampánya, melynek célja a támogatáson felül az volt, hogy ráirányítsa az emberek figyelmét a gyerekek-felnőttek kapcsolatára. Az áruházlánc közösségi oldalán arra kérte az érdeklődőket, hogy osszanak meg szavakat arról, vajon hogyan látnak minket, felnőtteket a gyerekek. A különleges verslánchoz több tízezer szó érkezett, leggyakrabban a szeretet, az óriás és a példakép kifejezések. A beküldött legnépszerűbb szavakból gyermekversek születtek, ezek illusztrálásával egy egyedi kifestő valósult meg. A kiadvány amellett, hogy szórakoztat és fejleszt is egyben, humoros formában tart türköt a felnőtteknek a gyerekekhez fűződő kapcsolatukról.

A gyermekversek szavait beküldők automatikusan 10 forinttal támogatták az Őrangyalok Ligája kezdeményezést is, melyet azért hívtak életre, hogy gyermekotthonban élő, hátrányos helyzetű gyerekek álmait valósítsák meg, megajándékozva őket olyan személyre szóló programokkal, amelyek csak róluk szólnak.

A Verslánc kampányban összegyűlt 1 millió forintos támogatásnak köszönhetően, többek között Budapest Főváros Önkormányzat Gyermekotthonának 11 lakója is különleges élménnyel gazdagodott. A fiatalok egy rendkívüli gyermeknapi esemény keretében finom édességeket sütöttek a Lidl pékjével és az áruházlánc szakácsnőjével, Mautner Zsófival közösen. „Számunkra az a legfontosabb, hogy a hátrányos helyzetű családokban cseperedő, a gondtalannak sajnos nem nevezhető hétköznapokból, ha csak néhány órára is, de kiragadjuk ezeket a gyerekeket és felejthetetlen élményekkel ajándékozzuk meg őket, melyek lelki útravalóként is szolgálhatnak a jövőjükre nézve. Köszönjük a Lidl támogatását, melynek köszönhetően még sok-sok kicsi álmát tudjuk valóra váltani” – mondta Drávucz Bettina, az Őrangyalok Ligája vezető tanácsadója.

„Nagy öröm számunkra, hogy segíthettünk és mosolyt csalhattunk a gyermekek arcára. Köszönjük a kampányhoz csatlakozóknak a részvételt, közreműködésük révén az adomány mellett sok ezer gyermeket tudtunk meglepni az ajándék kifestővel” – nyilatkozta az adományátadással is egybekötött eseményen Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.

A Lidl Verslánc Kifestő az áruházlánc honlapján is elérhető letölthető formában annak érdekében, hogy minél többekhez eljuthasson.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Cikk[188881] galéria
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél