hirdetés
hirdetés

Magasabb fokozatba kapcsol Nagy-Britanniában a Lidl

A Magyarországon az utóbbi időszakban 28 boltnyitási kérelméből 28 elutasítást begyűjtő német diszkont inkább Nagy-Britanniában növeli piaci jelenlétét - elsősorban a stratégiaváltással versenyképességét javítani kívánó Tesco rovására.

hirdetés

A terjeszkedésre első körben 1,5 milliárd fontot szánnak a németek, akik három év alatt tervezik elérni az említett méretet, s 2017-től már gyorsított ütemre váltanak a boltavatási procedúrában - írja  a Világgazdaság.

Ingo Fischer, a Lidl UK beruházási vezetője közleményében a hihetetlen lakossági nyomással magyarázta piachódító törekvéseiket, a céghez ugyanis rengeteg megkeresésé érkezik azzal, hogy mikor nyitnak már végre Lidt-t az adott településen.

A brit piacon 1994 óta jelen lévő Lidl egyébként jó érzékkel használja ki túl nagyra nőtt riválisai megingásait, ezt jelzi, hogy forgalma tavaly 21 százalékkal 4 milliárd font fölé nőtt.

(forrás: Világgazdaság, napi.hu)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél