hirdetés
hirdetés

Segédkezet nyújt a Lidl a tejtermelőknek

A tejpiaci válság hatására nehéz helyzetbe került hazai tejtermelők támogatása érdekében a Lidl Magyarország október 10-től minden magyar friss és tartós tej átadói árát megemeli.

hirdetés

Annak ellenére, hogy a Lidlnek beszállító partnereivel élő szerződéses átadói árai vannak érvényben, az áruházlánc úgy határozott, hogy a bajbajutott tejágazat megsegítése érdekében változtat a szerződésben foglaltakon és automatikusan megemeli minden hazai tartós és friss tej átadói árát. A vállalat ezzel a lépésével szeptember 1. óta minden érintett tejtermék átadói árát legalább 10 Ft-tal megnövelte.

A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar gyártók által előállított tejekre és tejtermékekre, ezáltal is támogatva a hazai gazdákat. Az áruházlánc stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy a 2015-ös gazdasági évben 56 millió liter friss és tartós tejet, 6 millió literrel többet, 2600 tonna trappista sajtot, közel 400 tonnával nagyobb mennyiséget vett át a hazai gyártóktól az előző évhez képest. A vállalat tej-és tejtermék exportja is bővült, az elmúlt egy évben 7 európai országba 18-féle magyar tejterméket értékesített közel 650 millió forint értékben.

„Felelős vállalatként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a jelenleg is kedvezőtlen tejpiaci helyzetben valódi segítséget nyújtsunk a gazdálkodóknak. Ezt a célunkat szolgálja a 2013-ban indult „Lidl a magyar beszállítókért” programunk is, melynek keretében a kiemelt marketingkommunikáció mellett export lehetőséget is biztosítunk beszállítóinknak. Ezzel a döntésünkkel is - mely szerint nem a szerződött, hanem a legalább 10 forinttal megnövelt átadói árakon vesszük át a magyar friss és tartós tejeket – a termelőknek szeretnénk segíteni” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.

A Lidl a jövőben is arra fog törekedni, hogy a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett tovább erősítse a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Már megint fogalom zavar van, vagy hülyítés folyik! A literenkénti 10 ft hogyan jut el a tej termelőkhöz???
Ha a Lidl megemeli a beszállítóknak fizetett árat azzal csak a tejfeldolgozók járnak jól, a tejtermelők pedig levághatják az állataikat.
Tisztelt újságírók Önök nem tudják hogyan működik a gazdaság? Ugyanis a tejtermelők, és a kereskedők nincsenek közvetlen kapcsolatban egymással!!!
Ez a cikk a hangzatos szlogenjével csak ingyen reklám a Lidl-nek.
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél