hirdetés
hirdetés

Közel hétmillió forinttal támogatja a Jónak lenni jó kampányt a METRO

A METRO közel hétmillió forint értékű támogatást nyújtott a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálatnak a Jónak lenni jó kampány alkalmával. Az Alapítvány decemberi rendezvényein a METRO biztosít minden gyermeknek ajándékcsomagot, amelyben gyümölcsöket és szaloncukrot ad a rászorulóknak. Összesen több mint 3.000 ajándékcsomagot és további 1.500 kg gyümölcsöt ajánlott fel a METRO az idei kampány során.

hirdetés

Horváth Imre vezérigazgató kiemelte: „A METRO tevékenységéből adódóan elsősorban a gyermekek és hátrányos helyzetű személyek élelmezéséhez kapcsolódóan kíván támogatást nyújtani. A METRO számára különösen fontos a gyermekek élelmezésének támogatása. Egész évben igyekszünk ezeket a célokat szem előtt tartva működni.

Mindent megteszünk, hogy biztosítsuk a rászorulók részére az egészséges élelmiszereket és a kiegyensúlyozott táplálkozást.”

„Nagy boldogsággal tölt el minket, hogy olyan beszállítói körünk van, akik segítik lehetővé tennünk a rászorulók támogatását. Minden esetben igyekeznek részünkre a lehető leggyorsabban a legjobb minőségű árukat biztosítani, amikor jótékonysági felajánlást teszünk. Emellett szeretném kiemelni, hogy a karácsonyi időszakban a nálunk vásárló sok ezer vállalkozást is arra biztatjuk, hogy támogassák a helyi jótékonysági kezdeményezéseket. Az elmúlt években több millió forintot gyűjtöttek össze vásárlóink, illetve nagy mennyiségű tartós élelmiszert ajánlottak fel a rászorulóknak” – emelte ki Horváth Imre.

A Jónak lenni jó programhoz való csatlakozáson kívül a METRO a Magyar Élelmiszerbankkal több éve együttműködve az áruházakból a lejárat közeli és esztétikai hibás termékeket a rászorulóknak juttatja el. Az élelmiszermentő program aktív részeseként 2012 márciusától mostanáig több mint 1.000.000 kg, összesen közel 900 millió forint értékű friss élelmiszert juttattunk el országszerte több mint 150.000 rászorulónak” – hangsúlyozta Horváth Imre.

A program eredetisége, egyedisége, hogy az általános gyakorlattal szemben a támogatásra adott termékek szinte kizárólag ultra friss élelmiszerekből állnak, amelyekhez általában alig jutnak hozzá a rászorulók. A program gyakorlati kivitelezését és működtetését napi szinten a METRO valósította meg először Magyarországon és Európában is.  Az áruház minőségi és egészséges táplálékokat, mint például halakat, tejtermékeket, húsokat, közöttük nagy számban megtalálható bio-, laktóz és gluténmentes élelmiszereket juttat el a hátrányos helyzetben lévőknek, ami azért különösen fontos, hiszen ezen élelmiszerek táp- és vitaminértéke jóval magasabb, mint a tartós élelmiszereké.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél