hirdetés
hirdetés

METRO Beszállítói konferencia

A METRO Kereskedelmi Kft. 2014. december 5-én szervezte meg a sajátmárkás Beszállító Konferenciáját, amely keretében közös gondolkozásra invitálta sajátmárkás termékeit gyártó beszállítóit a METRO Gasztroakadémiára.

hirdetés

A korábbi évek, illetve az idei novemberi általános Beszállítói konferencia sikerén felbuzdulva decemberben ismét megrendezte a már hagyománynak számító Beszállítói Konferenciáját a METRO, ahol az áruház értékesítési, kiszállítási, minőségbiztosítási, beszerzési és marketing vezetői egyeztettek a beszállítóik képviselőjével a jövő évi középtávú együttműködési lehetőségekről, irányvonalakról.

A hazai beszállítók egyik legnagyobb partnereként a METRO célja a magyar vállalkozások fejlődésének támogatása, közvetett módon a munkahely-teremtés elősegítése, valamint kiemelt témaként kezeljük a magyar termékek népszerűsítését” - mondta el Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója az esemény kapcsán.

A nagykereskedés szervezetten, tudatosan igyekszik keresni a beszállítókkal az együttműködési lehetőségeket. Ennek egyik platformja az idén már második alkalommal megrendezett fórum, ahol a vállalat teljes vezetése képviseltette magát: a konferencián a Kínálati, Minőségbiztosítási, Vevőmanagement és Ellátási Lánc Osztályai mutatták be tervezett középtávú stratégiájukat és fogadták a beszállítói véleményeket, ötleteket, amely alapján meghatározták a jövő évi együttműködési irányvonalakat.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél