hirdetés
hirdetés

Penny Marketnek hívják a Groupama Aréna családi szektorát

A Penny Market diszkontlánc, az FTC és a Groupama Aréna üzemeltetője, az LSH Kft. sajtótájékoztatóján jelentette be hosszú távú, 3 éves együttműködését. Ennek keretében az aréna családi szektora a Penny Market nevét viseli majd, emellett a lánc egy ifjú tehetség támogatására is díjat alapít.

hirdetés

A legnépszerűbb sportág ma Magyarországon a labdarúgás. A Penny Market ezért is döntött úgy, hogy 3 éves együttműködés keretében támogatja a hazai futballt és lesz partnere a Lagardére Sports Hungary Kft.-n keresztül a Fradinak.

Az együttműködés ideje alatt a Groupama Aréna családi szektorát a Penny Market neve fémjelzi, emellett a diszkontlánc egy szakmai zsűri által kiválasztott utánpótláskorú labdarúgó fejlődését is támogatja.

„Kevés okosabb megoldás van, mint a fiatal tehetségek támogatása, ezért is vagyunk büszkék arra, hogy mostantól 3 éven át hozzájárulhatunk a magyar futball fejlődéséhez” – mondta Jens-Thilo Krieger, a Penny Market ügyvezető igazgatója.

A hazai bajnokság ideje alatt a Penny Market 100 belépőt sorsol ki a Fradi hazai, Groupama Arénában megrendezett NB I-es labdarúgó mérkőzéseire, azon vásárlói között, akik budapesti üzletekben, Fan Game törzsvásárlói kártyával vásárolnak. „Tudjuk, mekkora élmény egy remek focimeccset végigszurkolni, ezért reményeink szerint mostantól nemcsak ahhoz járulunk hozzá, hogy a hűtő tele legyen, hanem hogy minél több gyerek és szülő élvezhesse ezt az izgalmas sportot – a lelátón és a pályán egyaránt” – tette hozzá a Penny ügyvezető igazgatója.

A Penny Market számára nem újdonság a labdarúgóklubok szponzorálása: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Penny tulajdonosa, a Rewe olyan klubokat támogat többek között, mint az 1. FC Köln. Magyarországon a Ferencváros mellett tette le a voksát. Úgy gondolom, hogy ez is egy jó visszajelzés arra, hogy jó úton járunk” – mondta Orosz Pál, az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója.

A Ferencvárosi Torna Club szponzorációért felelős sportmarketing ügynöksége és a Groupama Aréna üzemeltetője, a Lagardère Sports Hungary Kft. Németországban és más nyugat-európai országokban működő, ám Magyarországon egyedülálló szponzorációs konstrukció meghonosításával tette lehetővé a megállapodást:

„Büszkék vagyunk arra, hogy segítségünkkel Magyarország legnagyobb klubja, a Fradi a magyar élelmiszer-kiskereskedelem egyik legjelentősebb képviselőjét, a Penny Marketet exkluzív partnereként köszöntheti.
Hisszük, hogy hazánkban is működhet az értékalapú együttműködés, melyre kiváló bizonyíték ez a most aláírt csomag, amely számos elemében Magyarországon egyedülálló jogokat biztosít a partnerünk számára. Célunk a kezdetek óta nem változott: igyekszünk a Ferencvárosi Torna Clubot és szponzorait a legmagasabb szinten kiszolgálni, a vevői igényeket szem előtt tartva hosszú távú partnerséget kialakítva” – mondta Siklósi Csaba, a Lagardère Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

Az új támogatási konstrukció nemcsak a Fradi általános reklámhordozó szerepére, hanem a különböző szurkolói szegmensek megszólítására és aktiválására épít, így téve lehetővé mind a Penny Market, mind a Fradi és szurkolói elégedettségét: „Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy Magyarország legkiemelkedőbb sportklubja számára új szponzorációs utakat tudunk felfedezni a Penny Market segítségével. Megállapodásunkkal a Ferencvárosi Torna Club nem csupán egy támogatóval, hanem egy, a családok és gyermekek iránt elkötelezett partnerrel gazdagodik.

A Penny Market segítségével a Groupama Arénát a családok felhőtlen szórakozásának helyszínéül tevő törekvésünk új szintre emelhetjük a közeljövőben megújuló családi szektorunkkal, ahol mostantól a legfiatalabb fradistákat is különleges mérkőzésnapi programokkal és hozzáértő személyzettel várjuk” – mondta Igaz András, a Lagardère Sports Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

(forrás: hirado.hu)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél