hirdetés
hirdetés

Reklámügynökséget vált új arculatának tudatosításához a Penny

A Penny Market magyarországi megújulásának tudatosítására és a jubileum kommunikációjára reklámügynökségi tendert írt ki a Penny Market, melyet a Springer&Jacoby Budapest nyert el.

hirdetés

A Springer & Jacoby Budapest egy speciálisan a magyar piacra szabott kommunikációs stratégiát, a kívánt imázsnak megfelelő, modern kommunikációs arculatot és egy új kommunikációs platformot dolgozott ki a Penny Market számára, mellyel szeptemberben indul a diszkontáruházlánc.

„Nagyon örülünk, hogy a megújuló Penny Market márkaépítéséhez megtaláltuk a megfelelő partnert. Új reklámügynökségünk többkörös tender során bizonyította, hogy érti a márkánk céljait, és tudja, hogyan lehet a Penny Market imidzsét emocionálisabb kommunikációval közelebb hozni a vásárlókhoz.” – mondta el Radosiczky Anikó, a Penny Market Kft. stratégiai marketingvezetője. 

„Megtisztelő számunkra a lehetőség, hogy a Penny Market új üzleti koncepciójának marketingkommunikációs irányait közösen alakíthatjuk ki. Hamburgi gyökerekkel rendelkező ügynökség vagyunk, ez nagyban segítette, hogy a német értékekhez és vállalati kultúrához alkalmazkodó, de a helyi viszonyokra szabott stratégiát alkossunk.” – hangsúlyozta Sikos Péter, az ügynökség vezetője.

A németországi REWE-csoporthoz tartozó Penny Market Magyarország legrégebb óta jelen levő hard-diszkont üzletlánca, mely jelenleg Európa-szerte mintegy 3000, Magyarországon pedig 206 üzletet működtet. A közös munka a Springer&Jacoby Budapest reklámügynökséggel egy nyári promóciós kampánnyal indult, a márka új arculatának kommunikációja pedig szeptemberben startol televíziós, online, offline és in-store felületeken.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél