hirdetés
hirdetés

Regisztráció

Kedves Látogatónk!

Az Élelmiszer Online bizonyos szolgáltatásait csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe.

A regisztráció után Önnek lehetősége nyílik a következő szolgáltatások igénybevételére:

  • új vitafórum nyitása
  • hozzászólás a vitafórumokhoz
  • álláshirdetés feladása

 

A regisztráció ingyenes.

Adatait és a jelszavát bármikor megváltoztathatja a regisztráció módosítása menüpont alatt.

Minden mező kitöltése kötelező!

 
A jelszónak legalább 6 karakter hosszúnak kell lennie. A saját adatainak védelme érdekében kérjük, próbáljon nehezen kitalálható jelszót megadni!
 
Titulus:
Vezetéknév:
Keresztnév:
E-mail cím:
Jelszó:
Jelszó újra:
Hírleveleink:
Élelmiszer Online Napi Hírlevél
Kérem, írja be a képen látható szöveget:
A szabályzatot elolvasás és értelmezés után elfogadom, és hozzájárulok a személyes adataim kezeléséhez
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.