hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe.

A marketingfókuszt az egészségesebb termékekre irányították, nem jött be a fogyasztóknak.

Többet termelni kevesebb ráfordítással, ez a kihívás áll az európai és a magyar agrárgazdaság előtt.

Palásti József a Fronetti eladása után megvásárolta az egykori Budapesti Tejipari Vállalat sajtgyárát.

A cég ötmilliárd forintból hajtja végre a kapacitásbővítést.

hirdetés

Rovat további hírei

A három napos Nespresso Atelier eseményen a kávé egy új oldalát ismerhették meg a vendégek.

A kínai új évre készült a reklám. A márka is szakított a hagyománnyal.

183 pályázó nyerhet a Tesco közösségépítő kezdeményezése keretében.

Tavaly 8,8 millió liter, ötvenszázalékos pálinkának megfelelő párlatot készítettek a szeszfőzdék.

A KFC a múlt héten megvált a dél-afrikai központú Bidvest cégtől.

Az idei "Húsatlasz" szakértői szerint a szupermarketeknek is csatlakozniuk kellene. 

hirdetés
hirdetés

2018-02-20 09:41:00

Csúszós, jeges utakra, lezárt útszakaszokra és csökkent látótávolságra egyaránt fel kell készülni.

2018-02-20 08:55:00

Több mint 5 tonna alapanyagot és helyben készített félkész ételt ki is vont a forgalomból.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés