hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés

Megkérdeztük az áruházláncokat saját márkás stratégiájukról.

A vállalat felgyorsítja a műanyaghulladék leküzdésére irányuló intézkedéseit.

A szekszárdi Vida családi pincészet új címkékkel rukkolt elő.

Lidl, Spar, Gyermelyi a dobogón.

Új fejlesztés az önkiszolgáló pénztáraknál elkövetett csalások ellen.

hirdetés

Rovat további hírei

A Tesco plakátokon hívja fel a vásárlók figyelmét az élelmiszerpazarlás elleni küzdelem fontosságára.

2019 élelmiszeripari és fogyasztói trendjei - harmadik rész.

Exkluzív interjú Garamvölgyi Glóriával, a Waberer’s-Szemerey Logisztikai Kft. kereskedelmi igazgatójával.

Értesülések szerint az üzem Magyarországra költözik.

Önjáró minipiac ötvözi a két típust.

A KPMG Magyarországon is elkészítette kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta.

hirdetés
hirdetés

2019-01-11 11:19:00

Versenyelőnyt jelenthet - mégis csupán a cégek negyede költ a technológia fejlesztésére.

2019-01-09 13:28:00

Románia újra naprendre tűzte a kettős minőségű élemiszerekkel kapcsolatos szabályozási javaslatot.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés