hirdetés
hirdetés

Az elmúlt két évben nagymértékben erősödött a láncok nevével fémjelzett kereskedelmi márkák részaránya.

Kisebb élelmezési forradalmat indíthat el a növény genomjának maradéktalan feltérképezése.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

3,6 millió forint gyűlt össze a Pampers és a Rossmann közös karitatív kampányában.

Vigyázat, szamóca-, meggy- és málna-citromfűszörpös receptek következnek!

hirdetés

Rovat további hírei

A rapsictól több mint 7 kg halat koboztak el a hatósági szakemberek.

A mostani 1,5 százalék után hat-nyolc éven belül 4-5 százalékot hasíthat ki a teljes sörpiacból.

A Wisconsini Egyetem egyik vizsgálatának eredményei legalábbis nagyon erre utalnak.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

A használata évente mintegy 450 milliárd forint költséget ró a nemzetgazdaságra.

hirdetés
hirdetés

2018-08-15 09:00:00

Az előttünk álló periódusnak ez a hivatalos elnevezése.

2018-08-15 07:55:00

Az uniós finanszírozású Magyar Halgazdálkodási Operatív Program bocsátja rendelkezésükre a forrást.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés