hirdetés
hirdetés
hirdetés

12-ből 8 országban bizakodóbbak az emberek mint tavaly, és várhatóan többet költenek majd.

Főleg a hagyományos, 200 négyzetméteres és kisebb üzletek száma esett vissza.

Mint két éve - legalábbis egy felmérés szerint.

„Áraink az európai átlagnál kisebb mértékben emelkedtek” – mondja Szűcs-Villányi Ágnes, a Nielsen osztályvezetője

Kiemelkedően nőtt a szomjoltó italok bolti eladása. 

hirdetés

Rovat további hírei

Egyedülálló módon alkalmaz térinformatikai eszközöket a kertészetben a Debreceni Egyetem egyik kutatója.

Regionálisan emelkedett a Centrum (Budapest és Pest megye) továbbá a délkeleti megyék piacrésze.

Hét százalékkal mintegy 240 milliárd forintra nőtt a kereskedelmi márkás termékek első félévi forgalma az élelmiszerboltokban.

Magasabb végzettség, városi életmód, folyamatos internet jellemzi a 840 ezres csoportot.

Magyarkanizsánál kőolajat keresnek.

Lobbanékonyabbak leszünk a „sör” szó hallatán.

hirdetés
hirdetés

2014-05-15 19:00:00

Mennyiséget tekintve plusz 4, érték szempontjából plusz 3 százalékot regisztrált a Nielsen.

2014-05-08 16:30:00

Egyedülálló laboratóriumi oktatónapot tartottak a kémia népszerűsítéséért a WESSLING-nél.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés