hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magabiztos győzelem, a dobogó további helyeiért szoros verseny.

Drámaian alacsony volt ugyanakkor a hazai termékeket promotáló hirdetések száma.

A Walmart vicces reklámot készített az ünnepekre.

Több ezren veszíthetik el bevételeiket az MRSZ szerint. Diszkriminatívnak és szelektívnek nevezik.

Pedig a Nielsen kutatása szerint egy termék sikere vagy kudarca múlhat rajta.

hirdetés

Rovat további hírei

Az Uniomedia akciója népszerűsítette a diósgyőri Nestlé-gyárat.

Az MRSZ szerint a 4-6 milliárd forintos plusz teher kigazdálkodhatatlan.

A télapói lét nehézségeire fókuszál az önmagát fanyar humorúnak aposztrofáló kampány.

A Trinity Communications lett a befutó.

A szülők megtanulhatják, milyen reklámetikai szabályok védik a gyerekeket.

hirdetés
hirdetés

2016-11-22 16:32:00

Fejenként egymillió forinttal.

2016-11-16 16:11:00

Új kampány és ügynökség több év kihagyás után.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés