hirdetés
hirdetés
2018. január. 22., hétfő - Vince, Artúr.
hirdetés

A márkákhoz társított üzenetek befolyásolják a fogyasztó ízélményét. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit.

A brit parlament pedig azt szeretné, ha az élelmiszerláncok öt éven belül nem használnának műanyag csomagolót.

Az egészséges táplálkozás része: cukros, lisztes, zsíros ételek helyett sovány hús és zöldség. 

Az amerikai szupermarketekben biztosan.

hirdetés

Rovat további hírei

Az utóbbi években a környezettudatos gondolkodásmód meghatározóvá vált az üzletlánc működésében.

Tovább folytatódik az együttműködés az FM és a nonprofit cég között.

Hogy pontosak legyünk, az óriáscég már alapból nem is telepített pénztárakat az üzletbe.

A tervezett program lassan lezárul; eljött az értékelés, és a továbblépési lehetőségek feltárásának ideje. (X)

Magyarországi és határon túli magyar borászok erősítették meg együttműködési szándékukat az egyezséggel.

Az állattenyésztés kilátásairól értekeztek a 10. Berlini Agrárminiszteri Csúcs résztvevői.

hirdetés
hirdetés

2018-01-22 07:50:00

A NÉBIH halőrei a Fővárosi Horgászegyesületek Szövetségével együttműködve érték tetten az orvhalászt.

2018-01-19 15:17:00

Egy amerikai cég az USA-ban immár legálisan hozta forgalomba „fűvel” gazdagított folyékony termékét.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés