hirdetés
hirdetés

Az Élelmiszer Online RSS-csatornái

Az RSS szolgáltatás segítségével az élelmiszer Online weboldalának legfrissebb cikkei könnyen hozzáférhetők és elolvashatók.

 

Jelenleg Ön az alábbi csatornák közül választhat:

Mi az RSS?

Az RSS (Really Simple Syndication) a rendszeresen frissülő web-alapú tartalmak közzétételére szolgáló szabvány.

Alkalmazása lehetővé teszi, hogy weboldalak meglátogatása nélkül értesüljünk a frissen publikált információkról, továbbá, hogy egy jól rendezett, átlátható "tartalomjegyzékbe" gyűjtsük össze a különböző forrásokból származó információkat. Így egyetlen helyen, összegyűjtve jelennek meg az Ön kedvenc weboldalai, blogjai, innen választható ki, mit kíván részletesebben is megnézni.

Az RSS használatához Önnek speciális RSS-olvasó programra van szüksége. Ez az a szoftver, amely az Ön számítógépén megjeleníti a cikkeket.


Feliratkozás az RSS hírekre

  1. Telepítse számítógépére az RSS-olvasót - Letöltés

  2. Az egér jobb gombjával kattintson arra a csatornára, amelyre fel szeretne iratkozni.

  3. Válassza ki a “Copy Shortcut” vagy ”Parancsikon másolása” menüpontot, és másolja ki a csatorna címét (URL-jét).

  4. Másolja be a csatorna címét az RSS-olvasóban megadott helyre (F2).

Amennyiben a feliratkozással kapcsolatban problémái adódnának,  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  kérhet tőlünk segítséget.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.