hirdetés
2018. november. 12., hétfő - Jónás, Renátó.
hirdetés

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

Nyáry Krisztián a Budafoki Élesztő kampányában Petőfi vagy Móra Ferenc étkezési szokásait eleveníti fel.

A munkaerőhiány talán most megváltoztathatja a helyzetet.

Sikeres volt a Nestlé és a Tesco közös jótékonysági akciója.

A lakosság 13 százaléka egyenesen nassolásfüggőnek tartja magát.

hirdetés

Rovat további hírei

A Laboratorium.hu összesítése a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal frissen publikált kutatásáról.(x)

73 millió forintos keretösszeggel támogatják a sertéságazat piaci megjelenését.

Nagy István agrárminiszter is felszólalt a Magyar Professzionális Méhészek Egyesületének kétnapos kongresszusán.

A díszítő habalapból kizárólag Magyarországon értékesítettek.

Várhatóan 550 ezer tonna termést takaríthatnak be. 

Az online élelmiszer-kereskedelem az egyik legdinamikusabb terület.

hirdetés
hirdetés

2018-11-09 15:05:00

Az Európai Bizottság nyilvántartásba vett egy polgári kezdeményezést, de még évekbe telhet a bevezetése.

2018-11-09 13:51:00

Az Iceland szerint nem a lusta emberek a termék elsődleges célcsoportja.

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

hirdetés