hirdetés
hirdetés

Karöltve nyújt segédkezet tornatermek felújításához a SPAR és a Procter&Gamble

A Procter&Gamble idén a SPAR Magyarországgal együttműködve új kampányt indított, amely az ország általános és középiskolái számára tornaterem-felújítási lehetőséget kínál. A július 20-ig tartó program keretében azok a vásárlók, akik a SPAR üzleteiben P&G termékeket vásárolnak, hozzájárulnak, hogy több mint 25 iskola megnyerhesse az összesen 5 millió forint értékű nyeremény valamelyikét.

hirdetés

A KSH 2015-ös adatai szerint1 jelenleg több mint egymillió gyermek jár általános iskolába valamint középfokú oktatási intézménybe. Az összesen 8357 oktatási intézményt célzó program kezdeményezői nem véletlenül választották a támogatásnak ezt a módját: a két vállalat elkötelezett a gyermekek egészséges fejlődéséért, és felelős vállalatokként fontosnak tartják, hogy a vásárlók bevonásával, a közös gondoskodás jegyében javítsák az iskolások mindennapos sportolási lehetőségeit, és növeljék ezáltal a gyermekek sport és mozgás iránti szeretetét.

A Procter&Gamble és a SPAR Magyarország közös társadalmi felelősségvállalási kampányának keretében az ország minden iskolája lehetőséget kap a másfélmillió forint értékű fődíj vagy az egymillió forintos különdíj elnyerésére. A nyereményjáték július 20-ig tart, a nyeremények összegét tornaterem-felújításra ajánlja fel a két vállalat. A programban most bárki részt vehet, és szavazhat a kiválasztott iskolára mindössze egyetlen termék – Ariel, Always, Ambi Pur, blend-a-med, Bonux, Discreet, head&shoulders, Gillette, Jar, Lenor, Naturella, Old Spice, Oral-B, Pampers, Pantene, Venus vagy Wella – vásárlásával és a www.ujtornaterem.hu weboldara történő regisztrációval.

 „Fontosanak tartjuk a gyermekek egészséges fejlődését, és támogatjuk, hogy a sport szeretete ne csak a különórák, délutáni edzések vagy szabadtéri mozgás következtében alakuljon ki, hanem igen jelentős szerepet kapjon az iskolai tornaórák kereteiben is. Ehhez elengedhetetlen egy jól felszerelt és biztonságos tornaterem.” – mondta Matej Podobnik, a Procter&Gamble közép-európai régiójának kommunikációs menedzsere. „Kezdeményezésünkkel az a célunk, hogy ne csupán felhívjuk az emberek figyelmét a sport jelentőségére, de mozgósítsuk is őket, és tudatosítsuk, hogy most egy apró mozdulattal – azzal, hogy hová nyúlnak a polcokon – tudatos döntést hozhatnak, és ezzel változásokat indíthatnak el több száz kisiskolás életében.”

„Nagyon örülünk, hogy egy olyan program mellé állhatunk, amely kiemelten fontos a gyermekek és családjaik életében. A gyerekek hétköznapjaiknak a felét az iskolában töltik, ezzel a kampánnyal pedig mi is hozzájárulhatunk a mindennapos testnevelésórák fejlesztéséhez.” – tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. “A napi mozgás minősége legalább olyan fontos, mint a mennyisége, és ehhez a gyermekeknek megfelelő és biztonságos tornaeszközökre van szüksége. Most a vásárlókkal együtt támogathatjuk a gyermekek fizikai és szellemi fejlődését.”

Gyerekszáj: Milyen lenne álmaid tornaterme?

https://www.youtube.com/watch?v=Jshdxh1AkK0&feature=youtu.be

Ugrálóvár, konditerem, úszómedence… Csak néhány dolog azok közül, amit iskolás gyerekek soroltak fel, amikor a P&G álmaik tornaterméről kérdezte őket. A kisfilmből kiderül, hogy a kisiskolások egyik kedvenc mozgásformája az ugrálóvár; sokan szívesen látnának ilyen eszközt iskolájuk tornatermében. A megkérdezett diákok több mint háromnegyede sivárnak tartja a tornetermük megjelenését is: a legtöbb kislány szerint jó lenne, ha több színes dekoráció jelenne meg, míg a kisfiúk kedvenc csapatuk és sportolóik képeit látnák szívesen a falakon. A különböző kívánságok, mint például boxzsák, úszómedence és pingpongasztal mellett volt, aki az egész tornatermet egy óriás homokozóvá változtatná.

1. https://www.ksh.hu/docs/hun/xftp/idoszaki/oktat/oktatas1415.pdf

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél