hirdetés
hirdetés

Nemzetközi díjat kapott a SuperShop hűségprogram

A legjobb törzsvásárlói programként Global Award for Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat nyert a SuperShop, amely a SPAR és az OMV közös hűségprogramja. A World Brand Congress nemzetközi szakmai zsűrije által odaítélt elismeréseket a malajziai Kuala Lumpurban megtartott gálán adták át.

hirdetés

A tekintélyes Global Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat azok a vállalatok nyerik el, amelyek mind a kártyabirtokosok, mind a programban részt vevő partner vállalatok számára kölcsönös előnyt biztosítanak és hosszú távú kapcsolatot építenek a törzsvásárlók és a márkák között. A rangos elismerést a SuperShop program a gazdasági környezet változásainak elébe menő innovatív szolgáltatásaival, illetve a fogyasztók életének szinte minden szegmensét lefedő kínálatával nyerte el.

A SuperShop a saját piacukon meghatározó jelentőségű partnereket fogja össze egy egységes márkaernyő alatt, tovább erősítve, építve a program és a partnerek márkaerejét. A SuperShop a részt vevő partnerek hűségprogramja, amelynek részeként a kártyabirtokos fogyasztók mindennapi vásárlásaik után, vagy szolgáltatások igénybe vétele alapján, az igényeiknek leginkább megfelelő jutalmat kaphatnak.

„A hűségprogram alapja a bizalom. Ez a meggyőződésünk kapott most nemzetközi szintű elismerést. A kártyabirtokosok megelégedése a program legnagyobb hajtóereje. Ez ösztönöz minket arra, hogy a programot olyan újításokkal tegyük még vonzóbbá, mint a Mobiltárcában elérhető NFC SuperShop kártya, vagy a vásárlások során kapott Hűségkuponok”- ­mondta Hovanyecz Norbert, a SuperShop ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „Partnereinkkel közös erőfeszítéseink elismerése ez a rangos díj. Hálásak vagyunk kártyabirtokosainknak és partnereinknek, akik kölcsönös megelégedése motiválja és támogatja munkánkat.”

A 2000-ben történt indulása óta a SuperShop ma már 2,7 millió kártyabirtokos számára kínálja a lehetőséget a jutalompontok gyűjtésére, melyeket szabadon használhatnak fel a SuperShop partnereknél.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél