hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Ön szerint a másodlagos élelmiszer-ellenőrzés nagyobb biztonságot jelent az élelmiszerek területén?
Igen
66.7%
 
Nem
0.0%
 
Az meg mi?
33.3%
 
Ön melyik termékért lenne hajlandó többet fizetni azonos minőség esetén: magyar vagy import termékért?
Magyarért
100.0%
 
Importért
0.0%
 
Ön helyesli a különböző márkák megjelenését a nyári fesztiválokon?
Igen
54.5%
 
Nem
0.0%
 
Mértékkel
45.5%
 
Fogyasztana Ön genetikailag módosított (GMO) élelmiszert?
minden további nélkül
8.3%
 
talán
12.5%
 
semmi esetre sem
75.0%
 
nem tudom
4.2%
 
3. Ön szerint a válság hatására lesznek olyan kiskereskedelmi láncok, amelyek kivonulnak a magyar piacról?
igen
72.7%
 
nem
27.3%
 
nem tudom
0.0%
 
2. Elvárja egy vállalattól, hogy aktív legyen a klímaváltozás feltartóztatásában, illetve a fenntartható fejlődés érdekében?
igen
88.9%
 
nem
0.0%
 
nem érdekel a kérdés
11.1%
 
1. Ön egyetért azzal, hogy külföldiek továbbra se juthassanak magyar termőföldhöz?
igen
66.7%
 
nem
8.3%
 
nem foglalkozom a kérdéssel
25.0%
 
Ön szerint mely tényező hat leginkább a márkatermékek ellen?
feketegazdaság
46.2%
 
gazdasági válság
7.7%
 
saját márkák
38.5%
 
bürokrácia
7.7%
 
A kereskedelmi szakmáknál részben eltörölték a végzettségi követelményt. Ez:
Leértékeli az érintett szakmákat
54.5%
 
Megfelel a piaci gyakorlatnak
27.3%
 
A kisebb vállalkozásoknak kedvez
9.1%
 
Csak a nagy multiknak jó
9.1%
 
A másodlagos élelmiszer-vizsgálat sikeres lehet a silány élelmiszerek ellen?
Igen
42.9%
 
Nem
0.0%
 
Csak újabb stiklikre ösztönöz
14.3%
 
Mi az a másodlagos élelmiszer-vizsgálat?
42.9%
 
Elégedett-e a magyar termékek arányával a hazai kiskereskedelmi üzletekben?
Igen, teljesen elégedett vagyok
33.3%
 
Részben
33.3%
 
Elégedetlen vagyok
33.3%
 
Ön szerint visszaélnek-e a kiskereskedelmi láncok erőfölényükkel a hazai piacon?
Igen
62.5%
 
Nem
25.0%
 
Bizonyos kiskereskedelmi láncok igen
12.5%
 
Egyetért-e azzal, hogy megszűnjön a kiskereskedelmi üzletek vasárnapi nyitva tartása?
Igen
51.2%
 
Nem
48.8%
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.