hirdetés
hirdetés

Molnár Barna cikkei

#1
2018-04-04 15:53:00

Igazi mélypontról kezdett drágulni tavaly év végén a búza, és jelenleg sem mondható drágának, mégis maga után vonhatja a liszt árának emelkedését. Ami gátolhatja ezt, az a malomipar gyenge ártárgyalási képessége.

#2
2017-03-01 09:56:00

Uniós forrásból, 3,8 milliárd forintból fejlesztette ki a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) új informatikai rendszerét, amelynek célja, hogy a technológia segítségével azonosítsa a „gyanús” pontokat az élelmiszerláncban – hangzott el a szervezet témában megrendezett sajtótájékoztatóján kedden Budapesten. 

#3
2016-05-04 16:48:00

„Lesújtó eredménnyel” zárult a komplex tejágazati ellenőrzés első hónapja.

#4
2015-11-16 16:24:00

Érvek és ellenérvek, hitek és félelmek is összecsaptak azon a sajtószemináriumon, amelyet a közelmúltban rendeztek meg Brüsszelben, és amely az újszerű élelmiszerek (novel food) szabályozását tárgyalta.  A mindvégig szakmainak megmaradó, mégis sok vitát kiváltó eseményen ugyanis azt feszegették a résztvevők, mi lesz, ha az Európai Parlament rábólint (2015azóta rábólintott, A Szerk.) az új molekulákat, szövettenyészeteket, gombákat, algákat és rovarokat is felhasználó élelmiszeripar elképzelésére. 

#5
2015-11-06 00:47:00

2016 közepére elérhetjük a válság előtti szintet.

#6
2015-08-18 16:22:00

A magyar húsiparban tevékenykedő és itt élő kevés olasz egyikeként lassan két évtizede az ágazat cégvezetői között dolgozik Giacomo Pedranzini, aki a Kométa ’99 Zrt. élén az ország egyik nagy húsipari cégét irányítja. A korábban nehéz időket is megélt vállalat erőfeszítései beérni látszanak: mind az árbevétel, mind az üzemi és mérleg szerinti eredmény növekszik Kaposváron. Az elmúlt évek munkájáról az ügyvezetővel és dr. Prohászka Balázs gazdasági igazgatóval beszélgettünk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.