hirdetés
2018. augusztus. 21., kedd - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés

Gy. M. cikkei

#1
2018-02-05 10:19:00

Az ipar várta az élelmiszerek forgalmi adójának csökkentését, a fogyasztók azonban a legtöbb terméknél mégsem tapasztalták, hogy az ár nagyon visszaesett volna. Az árképzésben nem minden a forgalmi adó.

#2
2017-02-28 15:33:00

Látványosan összeborult az új amerikai elnök és a Brexitre készülő brit kormány. A nagy kérdés az, a magyar exportőrökre hogyan hat a washingtoni és a londoni új irány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.