hirdetés
hirdetés

Perje Sándor cikkei

#1
2017-09-29 17:03:00

Az interneten történő vásárlás a legtöbb európai országban már megszokott rutin a vásárlók számára, de Kelet-Európában és hazánkban egyelőre ez a fajta idősporoló és ügyfélbarát megoldások gyerekcipőben mozognak. Az Élelmiszernél arra voltunk kíváncsiak, hogy Magyarországon az online kereskedelem első úttörői hogyan látják a saját útjukat, illetve honnan hová jutottak el, és milyen szolgáltatások kapcsolódtak hozzá.

#2
2017-08-01 17:25:00

A szénsavas üdítők piaci forgalma a tavalyi évhez képest valamelyest csökkent, köszönhetően a szénsavmentes vizek és ízesített üdítőitalok térnyerésének. A gyártók termékfejlesztési törekvései továbbra is az egzotikus és merészebb ízek szélirányába formálódnak, kielégítve a különböző fogyasztói rétegek igényeit, de az egészségtudatosság továbbra is a legfőbb szempont az innovációknál. Az Élelmiszer az aktuális hűsítőtrendekről, új termékekről kérdezte a honi piac képviselőit.

#3
2017-05-02 11:49:00

Az idén 25 éves Élelmiszer szaklap az idén Zamárdiban, a Hotel Wellamarinban FMCG TOP 2017 - A növekedés rakétái címmel rendezte hagyományos, kétnapos szakmai konferenciáját, melyen a részvevők színvonalas előadásokat hallhattak az FMCG piac jövőjéről a hazai és nemzetközi kereskedelem, illetve élelmiszeripar szakértőitől, meghatározó szereplőitől. A rendezvény első napján a globális gazdasági változások kérdései mellett többek között a hatékonyságnövelés, illetve az élelmiszeripar lehetséges jövője voltak terítéken, a második nap marketinggel, piackutatással és környezetpszichológiával kapcsolatos előadások hangzottak el, valamint bemutatkoztak az Élelmiszer szaklap Az Év Boltja 2017 verseny díjazottjai közül hárman.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.