hirdetés
2018. szeptember. 21., péntek - Máté, Mirella.
hirdetés
hirdetés

Papp Tímea cikkei

#1
2018-07-23 13:30:00

Egyes országokban évente akár 25-30 százalékkal többet adnak el ezekből a termékekből. Nincs ez másképp nálunk sem, a TÉT Platform közelmúltban végzett reprezentatív kutatása szerint a magyarok is kedvelik, ha bizonyos összetevőket nem vagy csökkentett mennyiségben tartalmazó termékeket tehetnek a kosarukba. 

#2
2018-06-26 13:31:00

Minden grillszezon előtt felmerül a gyártói dilemma, hogy kell-e változtatni-e az előző évben jól bevált termékpalettán, csomagoláson, receptúrán? A kerti sütögetés iránti igény egyre nagyobb, a választék egyre gazdagabb: a fogyasztók figyelmének felkeltése pedig egyre fontosabb az üzletek számára. Még akkor is, ha szezontermékről van szó, amely értékesítési eredményébe olyan kiszámíthatatlan tényező is beleszól, mint az időjárás. Utánanéztünk, hogyan alakultak a trendek, mit szerettünk meg(v)enni a tavaly kisütött kínálatból a legjobban.

#3
2018-05-08 12:26:00

Csődközelből, mintegy 2 milliárd forintos hitelállománnyal, több száz millió forint lejárt szállítói tartozással, csontsovány tehenekkel vette át egy fiatal jogász hölgy a Malomsoki gazdaságot 2012-ben.

#4
2018-03-29 13:06:00

A ruhahamisítás smafu üzlet ahhoz képest, ami az élelmiszer-hamisítás terén ma zajlik a világban, épp ezért nagy jelentőséggel bír minden, élelmiszerbiztonságot szolgáló innováció. A megoldások közül az egyik legígéretesebb az magyar fejlesztés, amely a blockchain technológiát állítja az élelmiszer-biztonság szolgálatába. A rendszer Vietnamban óriási sikerrel működik. Ennek részleteiről beszélgettünk Csendes Dániellel, a Rhyno Technologies LTD ügyvezetőjével, a TE-FOOD projekt csapattagjával.

#5
2018-02-13 12:21:00

A funkcionális élelmiszerek esetében nem csak az az izgalmas kérdés, hogy mit nevezünk annak, és miért lehetnek hasznosabbak, mint a többi élelmiszer, hanem az is, hogy milyen fogyasztói érdeklődés indukálja még a jövőben ezen élelmiszerek értékesítésének, gyártásának világszinten tapasztalható növekedési trendjét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.