hirdetés
hirdetés

Papp Tímea cikkei

#1
2018-02-13 12:21:00

A funkcionális élelmiszerek esetében nem csak az az izgalmas kérdés, hogy mit nevezünk annak, és miért lehetnek hasznosabbak, mint a többi élelmiszer, hanem az is, hogy milyen fogyasztói érdeklődés indukálja még a jövőben ezen élelmiszerek értékesítésének, gyártásának világszinten tapasztalható növekedési trendjét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.