hirdetés
2018. április. 22., vasárnap - Csilla, Noémi.
hirdetés
hirdetés

szerkesztő Schäffer Dániel cikkei

#1
2018-04-20 15:24:00

Egy nemrégiben létesített élelmiszeripari üzem átadásakor egy hazai döntéshozó úgy nyilatkozott, hogy az élelmiszeripar a leginnovatívabb és a legjobban fejlődő gazdasági ágazat - mindezt egy amerikai tanulmányra hivatkozva. Ha ezzel számos ipari szegmens képviselője vitatkozna is, az biztosnak látszik, hogy a luddizmus nem fog visszatérni a kereskedelembe, a technofóbiás vezetésű vállalatok pedig lemaradásra számíthatnak. Új területeken robban a robotika az élelmiszeriparban is.

#2
2018-04-03 12:34:00

A Maryland állambeli Washington melletti Relevance promóciós online ügynökség minden évben közzéteszi digitális marketinggel kapcsolatos előrejelzéseit.

#3
2018-02-16 15:06:00

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. bejelentette, hogy megvásárolja az Alföldi Tej Kft. márkáját, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben. A népszerű tejtermékeket csak az Aldi üzleteiben lehet kapni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.