hirdetés
hirdetés

PAPP TÍMEA cikkei

#1
2017-11-16 12:32:00

Megjelent a Kasszás Erzsi-reklám, és már aznap óriási port vert fel maga körül. A nagy nevek, médiaszakértők igen erős kritikával illették a reklámot, és a nagyközönség felől sem volt hiány negatív reakciókból. Mégis fordult a kocka: Kasszás Erzsit mostanra szimpátia és szeretet övezi, s már fél év elteltével is mérhető, 12 százalékos forgalomnövekedést hozott a CBA konyhájára. Kasszás Erzsi esete tehát mindenképp megér egy misét: lapunk Dárdai Adrienn-nel, a CBA Kereskedelmi Kft. marketingvezetőjével és a reklámot készítő Umbrella Kreatív Műhely Kft. képviseletében Kázmér Miklóssal és Uhrin Viktorral beszélgetett.

#2
2017-10-03 16:14:00

Napjaink egyik legdinamikusabban fejlődő üzletága az egészséges életmódot kiszolgáló termelés és kereskedés: néhány éve gyanakodva nézegettek a vásárlók a bio- és a paleo polcok, boltok felé – ma már kígyóznak a sorok előttük. Legyen szó élelmiszerről, szépségápolási- vagy tisztálkodó szerekről, a tudatos vásárló számára egy a jelszó: minden mentes!

#3
2017-09-26 16:34:00

Idén augusztusban az Univer Product Zrt. egy 2016-ban indult fejlesztés eredményeként közel 4,3 milliárd forintos beruházással megvalósította Közép-Európa legnagyobb és egyik legmodernebb paradicsom feldolgozó üzemét Kecskeméten. Ezzel a beruházással a cég megduplázta nyers paradicsomfeldolgozó-kapacitását, a világon jelenleg elérhető legmodernebb technológiával gyárt sűrített paradicsomot. Az új fejlesztésről, és az abból adódó új piaci lehetőségekről Molitórisz Károly, az Univer Product Zrt. vezérigazgatója nyilatkozott az Élelmiszernek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.