hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés

Kreatív Szerényi Szabolcs cikkei

  #1
2017-10-04 10:18:00

A CBA és az Umbrella együttműködéséből született Kasszás Erzsit szinte gyűlöli a magyar reklámszakma. Az interneten viszont mémmé vált, és az ország számos pontján megszerették a karaktert a vásárlók. A CBA forgalma ráadásul nagyot nőtt az első félévben, és a kiskereskedelmi lánc illetékesei szerint ebben Kasszás Erzsinek is szerepe van.

#2
2011-05-29 14:38:00

Miért megkerülhetetlen a közösségi médiás ügyfélszolgálat, tegezni vagy magázni kell a fogyasztót, elég-e a CRM-hez az informatikai szemlélet – ezekről a kérdésekről is szó esett a Kreatív Csoport által szervezett Ügyféllojalitás konferencián.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.