hirdetés
hirdetés

Geönczeöl Attila cikkei

#1
2017-08-02 15:53:00

Az utóbbi években nagy változások tapasztalhatók a sörpiacon. A sokáig egyeduralkodó nagy sörgyárak mellett számos kézműves és gerillafőzde jelent meg, olyan sörtípusokat vezetve be a piacra, melyet addig legfeljebb egy-egy szűk hedonista vagy szakértő kör ismert. IPA, APA, Stout, Porter, Pale Ale, Red Ale, különleges búzasörök, csak hogy néhányat említsünk, nem is beszélve a már a tudatos sörfogyasztók közt terjedő szakkifejezésekről: felső-, alsó-, spontán, nyílt kádas erjesztés, hidegkomlózás, hibrid sörök.

#2
2011-11-15 16:05:00

Megjelent az Élelmiszer 2011. novemberi száma, amelyben különleges bortesztet olvashatnak. Ezúttal a HUNGEXPO új kiállítása, az Ízek és borok kiállítóinak a kínálatából válogattuk a tételeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.