hirdetés
hirdetés

A Heim Pál Gyermekkórházat támogatta a Tesco és a Riska

A Tesco a Riska márkával és a vásárlókkal összefogva támogatta a Heim Pál Gyermekkórházban fekvő betegeket: az áruházakban idén novemberben minden megvásárolt I Love Riska tejtermék után 1 forintot a vásárlók adtak, 1-gyel a Tesco, 1-gyel pedig a Riska toldotta meg az összeget. A jótékonysági kampány három hete alatt az összefogásnak köszönhetően összesen 5 556 651 Ft támogatás gyűlt össze, amelyből a Kórház diagnosztikai eszközöket vásárolt.

hirdetés

„Tudjuk, hogy a karácsony különösen nehéz időszak a beteg gyermekek és családjaik számára, ezért időzítettük jótékonysági akciónkat az év végére. Hiszünk abban, hogy egy kis figyelmesség is csodákra képes, és reméljük, hogy a mostani támogatásból vásárolt új gasztroenterológiai berendezésekkel sok kis betegnek tudunk segíteni” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője.

A Heim Pál Gyermekkórház a legnagyobb magyarországi gyógyintézetek egyike. „Nagyon hálásak vagyunk a támogatásáért. A pénzadományt fontos diagnosztikai műszerek vásárlására fordítottuk, hogy megkönnyítsük a kórházunkban fekvő beteg gyerekek helyzetét és orvosaink munkáját” – mondta Dr. Nagy Anikó, a Heim Pál Gyermekkórház főigazgató főorvosa, és hozzátette, hogy az összefogás eredményeképp egy Magyarországon egyedülálló video-enteroszkóppal, illetve egy speciális video-kolonoszkóppal bővíthették a gasztroenterológiai osztály eszközparkját.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél