hirdetés
hirdetés

Tesco kártya a hűségért

Clubcard pontgyűjtő program

Az összegyűjtött pontokért a Tesco különféle kedvezményeket, például vásárlási utalványokat és ajándékkuponokat küld el mindenkinek személyre szólóan. A hűségprogram első napjaiban már közel 300 000 vásárló vált kártyatulajdonossá.

hirdetés

A Tesco 1995-ben vezette be klubkártya programját Nagy-Britanniában. A forradalmi újítás meghozta sikerét, hiszen ma már több mint 14 millió brit vásárló használja hűségkártyáját naponta.

Augusztus végétől már a magyar áruházakban is elérhető a Clubcard, amivel a Tesco köszönetet mond a vásárlói hűségért. Az akciót először Egerben, Kaposváron és Budapesten vezeték be, ahol öt nap alatt több mint 60 000 vásárló regisztrált. Augusztus 25-én az összes Tesco áruházban elindult a hűségpont gyűjtő akció. A program népszerűségét jelzi, hogy az elmúlt pár nap alatt közel 300 000 vásárló váltott ki klubkártyát.

tesco_clubcard_klubkartyaA hűségprogramba belépni kívánó vásárlók először egy jelentkezési lapot töltenek ki, melynek átadása után azonnal birtokukba vehetik a Tesco klubkártyáját és további két kulcstartót; az ezekhez tartozó számlán gyűlnek a vásárlás során nyert pontok. A kulcstartók a kártyát helyettesíthetik, megkönnyítve ezzel a pontgyűjtést. A kulcstartók – a kártyákhoz hasonlóan – a tulajdonossal egy háztartásban élő családtagokra is ruházhatók. A pénztárnál az átadást követően minden 200 forint értékű vásárlás után 1 pontot ír jóvá a Tesco a vevő személyes számláján. A későbbiekben az 1 pont beváltási értéke 1 forintot jelent. A hűséges vásárlók a pontokért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító ajándékkuponokat kapnak.  

A hűségakció részleteiről bővebb információt kaphatnak az érdeklődők az áruházakban dolgozó hostessektől, akik a bevezetéstől kezdve egy héten keresztül segítenek a vásárlóknak megismerni a programot. Az információk továbbá megtalálhatóak a hűségprogram weboldalán is, ami a www.clubcard.hu linken érhető el. A honlap segítségével az odalátogatók tájékozódhatnak a belépés menetéről, illetve letölthetik a szükséges jelentkezési lapot is.

(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Olvasói vélemény: 1,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
clubcard
Hozzászólások (5 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Nagyon jó ez a kártya,csak az utalványokat ne a lejárati napra postázzák ki,mert így elég érdekes levásárolni!
#
Nagyon jó ez a kártya,csak az utalványokat és a kuponokat még egyszer sem kaptam meg.2011.szeptember hónapban telefonon reklamáltam,azt a választ kaptam,hogy hiányzott a
születési évem,amit mellesleg a Tescoban a tagtobozó kislányok felejtettek el beírni.Ezt az adatot pótolták és közölték,hogy a kovetkező záráskor megkapom.Eljött a
várva várt idő és láss csodát ismét nem kaptam semmit.Újabb telefon,mire a válaszuk,hogy nem tudtak időben lezárni(szeptembertől?),de legközelebb februárban már
biztos,hogy megkapom.HA VALAMI ÚJRA KÖZBE NEM JÖN!Én már ebben sem bízom,úgyhogy megpróbálok a problémámra máshol gyógyírt keresni.2011.11.30.
#
Nagyon jó ez a kártya,csak az utalványokat és a kuponokat még egyszer sem kaptam meg.2011.szeptember hónapban telefonon reklamáltam,azt a választ kaptam,hogy hiányzott a
születési évem,amit mellesleg a Tescoban a tagtobozó kislányok felejtettek el beírni.Ezt az adatot pótolták és közölték,hogy a kovetkező záráskor megkapom.Eljött a
várva várt idő és láss csodát ismét nem kaptam semmit.Újabb telefon,mire a válaszuk,hogy nem tudtak időben lezárni(szeptembertől?),de legközelebb februárban már
biztos,hogy megkapom.HA VALAMI ÚJRA KÖZBE NEM JÖN!Én már ebben sem bízom,úgyhogy megpróbálok a problémámra máshol gyógyírt keresni.2011.11.30.
#
Nagyon jó ez a kártya,csak az utalványokat és a kuponokat még egyszer sem kaptam meg.2011.szeptember hónapban telefonon reklamáltam,azt a választ kaptam,hogy hiányzott a
születési évem,amit mellesleg a Tescoban a tagtobozó kislányok felejtettek el beírni.Ezt az adatot pótolták és közölték,hogy a kovetkező záráskor megkapom.Eljött a
várva várt idő és láss csodát ismét nem kaptam semmit.Újabb telefon,mire a válaszuk,hogy nem tudtak időben lezárni(szeptembertől?),de legközelebb februárban már
biztos,hogy megkapom.HA VALAMI ÚJRA KÖZBE NEM JÖN!Én már ebben sem bízom,úgyhogy megpróbálok a problémámra máshol gyógyírt keresni.2011.11.30.
#
Nekem is az a gondom,hogy nem küldték meg a pont összesítőt!A megadott telefonszámot meghíva meg állandóan egy adott szöveget szajkóznak,aminek meg igazából semmi
értelme nincs!Különben meg köszönöm a nagy semmit így karácsony táján!!
hirdetés

Hírlevél regisztráció

hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Élelmiszer-FMCG Hírlevél

Élelmiszer-FMCG hírek első kézből

  • napi friss hírek, érdekességek
  • kutatások, elemzések
  • exkluzív riportok
  • szakmai konferenciák
  • képzések, tréningek
Iratkozzon fel hírlevelünkre
Ne maradjon le a legfontosabb szakmai hírekről!
Élelmiszer-FMCG hírlevél